Úvodní stránka › Fórum podpory WordPressu › Pluginy (funkčnost webu) › Woocommerce – help
Štítky: Přidat do košíku, WooCommerce
Zvolené téma obsahuje celkem 11 odpovědí. Do diskuze (4 účastníci) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna je stará 8 let, 1 měsíc.
-
AutorPříspěvky
-
29. září 2015 (12:51) #24911
Ahoj, připravuji malý eshop na WordPress/Woocommerce. Před koncem léta jsem ho rozchodil, vše běželo jak má. Teď jsem se k němu vrátil, abych tam ještě doladil pár věcí a staly se tyto dvě věci:
1. Nikde u produktů s variantami NENÍ tlačítko pro vložení do košíku. Zmizelo.
2. A když najdu položku bez variant, tak tam sice tlačítko pro koupi je, ale když na něj kliknu, tak se napíše “Zboží bylo vloženo do košíku”, ale když se do něj podívám, tak je košík prázdný.Už nevím co s tím, vyzkoušel jsem snad všechno, včetně odinstalace vč. odstranění souborů a znovuinstalace. Dělá to pořád. Že by to udělal upgrade Woocommerce a jeho pluginů ? Zkoušel jsem i všechny povypínat a nic.
Mockrát děkuju za radu. J.
1. října 2015 (11:22) #24934Problémy se objevují, i když deaktivujete všechny pluginy (kromě WooCommerce) a nasadíte výchozí šablonu Twenty Fifteen? Obecně nelze produkty s variantami vkládat rovnou do košíku, ale nejdříve musíte zvolit příslušnou variantu? Je možné to někde vidět a vyzkoušet?
29. prosince 2015 (10:38) #25885Jirko,
už jsi na to prišel? Mám totiž úplně stejný problém, vyzkoušel jsem snad již úplně všechno a nic. Potřebuju poradit, jak jsi to vyřešil.5. ledna 2016 (11:57) #25994@jirikol: Podařilo se to nějak vyřešit?
@liborx: Nic výše uvedeného nepomohlo? Kdy se problém objevil (a na základě čeho)? Je možné to někde vidět?
Ještě mě napadá, že bývá problém s chybějícím tlačítkem pro přidání do košíku v případě, kdy není u produktu vyplněná nějaká informace (např. cena) nebo není skladem. Často se stává při použití importních pluginů, kdy načítáte produkty z externího XML souboru…
5. ledna 2016 (18:48) #26007Mám hosting na wedosu. Běžím tam už asi dva shopy (WP + woocommerce), jinde také běžím dva shopy. Ted chtěl nainstalovat opět shop na wedosu, předpokládal jsem, že to bude rutinní záležitost, tj. WP + woocommrce. Vzal jsem poslední WP 4.4 + poslední woocommerce, bez jakýchkoliv pluginů. A nic. Problém s košíkem je popisovaný hodně i na různých anglických webech. Zkoušel jsem vše možné, celý víkend a nic.
Pak jsem se nasral a vzal jsem jednu funkční instalaci jednoho shopu (WP 3.81), upravil pochopitelně databázi (nahrazení URL jinou) a v pohodě rozběhl. Jen jsem pak v administraci odmazal všechny objednávky, stranky, zboží, zákazníky atd. A běžím.
Ježí se mi chlupy při pomyšlení až budu potřebovat postavit další shop :-)5. ledna 2016 (21:37) #26012Dobrý den.
Já jsem to testnul s xamppem u sebe na pc.
Naprosto čistá instalace WP 4.4 čerstvě staženého z officiálních stránek (bez češtiny).
Instalace nejnovějšího WC Version 2.4.12 přímo z instalace pluginů ve WP.
Šablona na které jsem testoval byla Twenty Fifteen (součást základu WP).
A vše funguje jak má.5. ledna 2016 (22:02) #260145. ledna 2016 (22:02) #26015Dekuji za reakci. Zapomnel jsem dodat ze na Wedosu jsem par dni predtim nastavil PHP verzi 5.6, s ostatnimi nastavenimi jsem nic nedelal.
5. ledna 2016 (22:11) #26018Ted zrovna mi jedna klientka rikala, ze by si chtela wordpress vyzkouset. Pripravim a poslu pristup. dostanu se k tomu asi pres vikend.
5. ledna 2016 (22:13) #2602023. února 2016 (23:48) #26689Teď jsem si počkal na nové verze, a jel podle průvodce, nainstaloval na zcela novou doménu, a dopadlo to opět naprd, kliknu na zboží (add to basket), pak kliknu na basket, a ten je prázdný.
Jestli chcete, pošlu vám FTP + admina na web.
23. února 2016 (23:53) #26690 -
AutorPříspěvky
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.