Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna je stará 7 let, 3 měsíce.
-
Ahoj, prosím o pomoc.
Nikde jsem to tu nenašel.
Někteří zákazníci mi píšou, že nemohou objednat.
– vyberou produkt, velikost, barvu, počet ks – dají přidat do košíku a napíše jim to, že nejdříve musí vybrat možnosti produktu. Kdykoliv to zkouším já, tak to funguje bez problému a dokonce chodí objednávky, ale už je docela dost lidí, kteří napsali, že jim to nejde.
Prosím o radu, čím to může být?
Stránka http://www.dragowolfkaty.cz
To je těžké, je potřeba ale nejdříve získávat podrobné informace a ověřovat je. Namátkou jsem to u jednoho produktu zkusil a do košíku přidat vcelku bez problémů šlo… U každého report problému zkuste zjistit co nejvíce informací:
– Je používán počítač, tablet, mobil?
– Jaký operační systém?
– Jaký prohlížeč (a jaké verze)?
– Jaký produkt nešlo do košíku konkrétně přidat (ideálně i jaké parametry nešly zvolit).
Potom se to může lépe zkoušet a případně i najít příčina. Dále bych doporučil doplnit nějaký skript pro logování situace, kdy nebylo zboží do košíku vloženo a ukládat podrobnosti (kdy, jak a proč se tomu tak stalo). To už je ale trochu složitější, pokud budete mít zájem něco podobného realizovat, tak se prosím ozvěte.
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti