Nejde objednat

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 7 let, 3 měsíce.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (z celkem 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #30014

    petras18
    Participant

    Ahoj, prosím o pomoc.

    Nikde jsem to tu nenašel.

    Někteří zákazníci mi píšou, že nemohou objednat.
    – vyberou produkt, velikost, barvu, počet ks – dají přidat do košíku a napíše jim to, že nejdříve musí vybrat možnosti produktu. Kdykoliv to zkouším já, tak to funguje bez problému a dokonce chodí objednávky, ale už je docela dost lidí, kteří napsali, že jim to nejde.

    Prosím o radu, čím to může být?

    Stránka http://www.dragowolfkaty.cz

    #30015

    admin
    Keymaster
    Web

    To je těžké, je potřeba ale nejdříve získávat podrobné informace a ověřovat je. Namátkou jsem to u jednoho produktu zkusil a do košíku přidat vcelku bez problémů šlo… U každého report problému zkuste zjistit co nejvíce informací:

    – Je používán počítač, tablet, mobil?
    – Jaký operační systém?
    – Jaký prohlížeč (a jaké verze)?
    – Jaký produkt nešlo do košíku konkrétně přidat (ideálně i jaké parametry nešly zvolit).

    Potom se to může lépe zkoušet a případně i najít příčina. Dále bych doporučil doplnit nějaký skript pro logování situace, kdy nebylo zboží do košíku vloženo a ukládat podrobnosti (kdy, jak a proč se tomu tak stalo). To už je ale trochu složitější, pokud budete mít zájem něco podobného realizovat, tak se prosím ozvěte.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (z celkem 2)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.

WordPress – novinky, návody a zajímavosti