60 na skladě

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 6 let, 11 měsíců.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (z celkem 5)
  • Autor
    Příspěvky
  • #31974

    Ivana.foff
    Participant

    Dobrý den,

    čím dál častěji se mi na eshopu stává, že některé produkty, které do té doby šly objednat, najednou objednat nejdou. Když jsou přidány do košíku, tak to v košíku napíše tuhle chybu:

    Omlouváme se, ale nemáme dost “Produkt 1” na skladě pro vyřízení objednávky (60 na skladě).

    Nevíte, co s tím ?

    Děkuji.

    Ivana

    #31978

    admin
    Keymaster
    Web

    Patrně jde o tuto chybovou hlášku, ale těžko říci, co ji způsobuje. Objevuje se to náhodně nebo to lze podle potřeby zopakovat? Potom můžete zkusit deaktivovat všechny pluginy, zda tam nedochází k nějakému konfliktu. Nemáte nějaké nevyřízené objednávky s tímto produktem? Bude asi potřeba to blíže prozkoumat, podívat se do databáze, atd.

    #32006

    Ivana.foff
    Participant

    Deje se to nahodne u ruznych produktu. Chodi mi na nej objednavky a najednou mi dalsi zakaznik napise, ze mu neco nejde objednat a hlasi tuhle chybu. Musim to vzdy vyresit tak, ze variantu produktu vymazu a znovu pridam nove. Pak to zase jde. Zkusim ty pluginy, ale nevim, jak to zjistim, jestli to na to ma
    vliv.

    #32022

    admin
    Keymaster
    Web

    Až vám zase někdo napíše, že produkt nejde objednat, tak nic nemažte a zkuste to, jestli to opravdu nejde (v anonymním okně prohlížeče). A pokud to opravdu nepůjde, tak napište a pošlete přístupy, podívám se na to… Pokud to nebude nějaká očividná drobnost, tak už asi bude případná oprava v rámci placené zakázky, ale bohužel mě nenapadá, jak to jinak odhalit než prozkoumáním databáze a toho, co se tam opravdu děje. Jedině pak ještě můžete zkusit šablonu a pluginy (až se problém opět objeví), ale opravdu těžko odhadovat… Podobné problémy se bohužel dost těžko odhalují…

    #32314

    admin
    Keymaster
    Web

    Celý problém nakonec souvisel s objednávkovými statusy, ale docela to zkomplikoval velmi nekvalitní překlad :-(

    Anglická věta totiž zní takto:

    Sorry, we do not have enough "%1$s" in stock to fulfill your order right now. Please try again in %2$d minutes or edit your cart and try again. We apologize for any inconvenience caused.

    A nesmyslný překlad vypadá takto:

    Omlouváme se, ale nemáme dost "%s" na skladě pro vyřízení objednávky (%s na skladě). Upravte, prosím, Váš košík a zkuste to znovu. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Když pominu kostrbatý a doslovný překlad, tak to ale zcela mění význam :-(

    Neznamená to totiž Omlouváme se, ale nemáme dost "Produkt 1" na skladě pro vyřízení objednávky (60 na skladě)., tedy že je sice 60 kusů skladem, ale nemůžeme vám prodat ani kousek :-) Chyba chce místo toho naznačit, že to máte zkusit znovu za 60 minut (protože už si zboží koupil někdo jiný a jen se čeká, zda ho opravdu zaplatí).

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (z celkem 5)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.

WordPress – novinky, návody a zajímavosti